The world’s leader in media delivering unrivaled marketing advantage.

GroupM is the world’s largest media investment group with more than $108bn billings (RECMA, 2017). We’re responsible for one in three ads globally.

Vezetőink

Pajor Attila, Head of Trading

Attila a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte közgazdász diplomáját. Ezt követően két és fél évig a Szent Orbán Wellness Hotelt vezette. A reklámpiacra 2002-ben kerül, amikor az Ogilvynél kezdett pénzügyi kontrollerként dolgozni. 2004-től nyolc éven át a Mediaedge:cia Hungary (majd MEC) médiaügynökség operatív ügyvezetője volt.  2012 óta a GroupM kereskedelmi és stratégiai igazgatója, e pozíciójában a kereskedelmi stratégia kialakításáért és megvalósításáért, a médiavásárlásért és az adatelemzésért felel.

Barnóth Zoltán, Chief Digital Officer

Zoltán 1999-ben kezdte pályafutását a PanMedia Western médiaügynökségnél, ahol 2002 végétől tervezési igazgatóként dolgozott. Később a Universal McCann-nél és az MEC-nél is tevékenykedett csoportvezetőként, illetve stratégiai igazgatóként. 2009-től az MEC Interaction ügyvezetőjeként a digitális cég üzleti és szakmai ügyeit irányította. Ezt követően Düsseldorfban, a német MEC-nél folytatta pályáját. Innen hazatérve digitális vezetőként az Mcsoport Magyarországnál – a GroupM hazai vállalatánál – állt munkába, ahol Chief Digital Officerként elsődleges feladata a közös kereskedés és új termékek, szolgáltatások fejlesztése. 2017 februárjától az [m]PLATFORM magyarországi vezetője.

Csepregi András, Head of Technology

András a Gábor Dénes Főiskola elvégzése nyomán több cégnél töltött be különféle IT pozíciókat, majd a WPP-hez 2003-ban került, mint a Young & Rubicam IT system administratora. 2007 szeptembere óta a GroupM IT területéért felel Head of Technology pozícióban. A technológia mellett a sörfőzés is érdekli, 2016 nyarán többedmagával megalapította a Fehér Nyúl Sörfőzdét.

Molnár Andrea, Head of HR

Andrea a Külkereskedelmi Főiskolán és a Hull and Humberside University-n végzett marketing szakos közgazdászként. A HR iránti érdeklődése a főiskolán kezdődött. Közel 20 éves HR tapasztalata során dolgozott trénerként, szervezetfejlesztőként, HR tanácsadóként/divízióvezetőként (Inside, Aon Hewitt), HR managerként (DDB, MEC/Wavemaker) és coachként. A CoachOK Szakmai Szövetségének elnökségi tagja. 2018 februárjától a GroupM ügynökségeinek HR tevékenységét tervezi, vezeti és koordinálja.

Török Diána, Head of Digital Future

Diána a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. 15 éven át médiaoldalon dolgozott szakújságíróként, szerkesztőként, majd tartalomfejlesztési vezetőként. 2011-től a Médiapiac szaklap főszerkesztője volt, majd a teljes Médiapiac márka (print, online, konferencia, rádió) tartalomfejlesztéséért felelt. 2016 februárjában igazolt át ügynökségi oldalra: a Neo Interactive marketing & knowledge managereként többek között az ügynökség belső képzéseiért és piaci tudásmegosztó projektjeiért felelt. 2017 májusa óta a GroupM rendhagyó utánpótlás-programjának, a GroupM Akadémiának a működtetését és fejlesztését irányítja.