Pajor Attila, Chief Operating Officer
Attila a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte közgazdász diplomáját. Ezt követően két és fél évig a Szent Orbán Wellness Hotelt vezette. A reklámpiacra 2002-ben kerül, amikor az Ogilvynél kezdett pénzügyi kontrollerként dolgozni. 2004-től nyolc éven át a Mediaedge:cia Hungary (majd MEC) médiaügynökség operatív ügyvezetője volt. 2012 óta a GroupM kereskedelmi és stratégiai igazgatója, e pozíciójában a kereskedelmi stratégia kialakításáért és megvalósításáért, a médiavásárlásért és az adatelemzésért felel.
Umut Yasar, Chief Digital Officer
Umut a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen végzett, majd e-kereskedőknél töltött be PPC-s pozíciókat. Ezt követően az Omnicom MediaGroup PPC-vezetője lett, majd az évek során több pozíciót is betöltött az ügynökségcsoportnál, legutóbb Digital Directorként tevékenykedett. 2021 januárjától a GroupM-hez való érkezéséig szabadúszó online marketing tanácsadóként dolgozott. 2022 áprilisában csatlakozott a GroupM csapatához, ahol a GroupM programmatic és data csapatának irányítása mellett a csoport szintű digitális kezdeményezéseken dolgozik együtt az ügynökségekkel.
Almási Dávid, Head of Technology
Forgách Géza, Head of Development
Géza a Vendéglátóipari Főiskola elvégzése és némi szállodai munkatapasztalat szerzése után az OMD-nél helyezkedett el gyakornokként. Itt a médiatervezés és az ügyfélkapcsolat területén szerzett tapasztalatot, eközben a Pécsi Tudományegyetemen fejezte be közgazdász tanulmányait. 3 évig az OMD ügyvezetőigazgató-helyetteseként dolgozott, majd az Omnicom csoport trading osztályát vezette Head Of Trading pozícióban. Mindig is érdekelték az emberi viselkedés mozgatórugói, ezért a Debreceni Egyetemen pszichológus diplomát szerzett. Ehhez kapcsolódóan szabadidejében képzett coachként és a Máltai Szeretetszolgálatnál önkéntes pszichológusként is dolgozik. 2018 nyarán csatlakozott csapatunkhoz, ahol a GroupM belső folyamatainak fejlesztéséért, a különböző szakmai területek együttműködésének optimalizálásáért felel.
Török Diána, Head of Talent Development
Dia a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. 15 éven át médiaoldalon dolgozott szakújságíróként, szerkesztőként, majd tartalomfejlesztési vezetőként. 2011-től a Médiapiac szaklap főszerkesztője volt, majd a teljes Médiapiac márka (print, online, konferencia, rádió) tartalomfejlesztéséért felelt. 2016 februárjában igazolt át ügynökségi oldalra: a Neo Interactive marketing & knowledge managereként többek között az ügynökség belső képzéseiért és piaci tudásmegosztó projektjeiért felelt. 2017 májusa óta a GroupM rendhagyó utánpótlás-programjának, a GroupM Akadémiának a működtetését és fejlesztését irányítja, emellett a munkatársak fejlődését támogató csoportszintű projektek és a GroupM konferenciák tartoznak a felelősségi körébe.