The world’s leader in media delivering unrivaled marketing advantage.

GroupM is the world’s largest media investment group with more than $108bn billings (RECMA, 2017). We’re responsible for one in three ads globally.

2767

[m]PLATFORM néven indult el a GroupM adat- és technológiai szolgáltatásainak platformja

Globális törekvéseinek részeként a GroupM Magyarországon is bejelentette az [m]PLATFORM elindítását. Az [m]PLATFORM a GroupM fejlett technológiai megoldásait tömöríti, beleértve a rugalmas médiatervezési, adatelemzési és digitális szolgáltatásokat. A platform abban segíti a hirdetőket, hogy adatforrások százaiból meríthessenek insightokat a közönségük meghatározásához, és hatékonyan kommunikálhassanak velük minden médiacsatornán keresztül.

Nem csupán technológiai eszközökről van szó, hanem arról a szaktudásról is, amelyet adattudósok, technológiai szakértők és digitális szakemberek hoznak közösen létre a GroupM specialista cégeiben és a Xaxisban. Az [m]PLATFORM egyesíti az adatelemzést és az olyan digitális szolgáltatásokat, mint a search, a közösségi média, a mobil, a digitális kampánymenedzsment és a programmatic, és ezáltal teljesen átlátható adat- és technológiai architektúra jön létre.

“A márkatulajdonosok óriási nyomás alatt vannak, hogy megfelelő eredményeket tudjanak hozni a médiabefektetéseik révén. Az elmúlt tíz évben 7 milliárd dollárt fektettünk be adat- és technológiai területen, amelyet e rugalmas platform révén piaci előnnyé tudunk formálni. Ügynökségeink ezáltal mélyebb fogyasztói insightokhoz és a piacon elérhető legrobosztusabb technológiához kapnak hozzáférést” – mondta Kelly Clark, a GroupM globális vezérigazgatója.

 Az [m]PLATFORM számos adatforrást kapcsol össze, köztük a WPP-s adatszolgáltatásokat a Kantartól a Wundermanig, harmadik feles adatokat, egyedi médiapartneri megállapodásokból származó információkat és az ügyfelek saját adatait, amennyiben ezzel a lehetőséggel élni kívánnak. Ennek révén minden korábbinál teljesebb fogyasztói profilokat lehet kialakítani adott célközönségeken belül, a demográfiai adatoktól, a technológiahasználaton, a fogyasztói viselkedésen és a vásárlástörténeten át a helyadatokig.

További részletek >>>

 

 

Leave a reply

Your email address will not be published.