The world’s leader in media delivering unrivaled marketing advantage.

GroupM is the world’s largest media investment group with more than $108bn billings (RECMA, 2017). We’re responsible for one in three ads globally.

SOV News

Videós kutatás a GroupM-től

Future of TV and Digital Video címen jelentetett meg kutatást a GroupM. Mit kell tudniuk a hirdetőknek ahhoz, hogy relevánsak tudjanak maradni a videós szegmensben?

A GroupM második alkalommal adta ki videós kutatását, amely a szegmenst fogyasztási és hirdetési oldalról egyaránt vizsgálja.

A főbb megállapítások:

  • A lineáris tévénézés tovább csökken, az olyan kiemelt események esetében is, mint például az NFL. Ugyanakkor a lineáris tévé mint hirdetési médium továbbra is fontos, a márkák érdeklődése egyelőre nem csökken.
  • A megfelelő mérés még fontosabbá válik, mivel a fragmentált kommunikációs környezetben egyre nehezebb feladattá válik a tervezés és az optimalizálás.
  • Az addressabble TV fejlődőben van, de messze van még attól, hogy mainstreammé váljon. A 2018-as év nagy összeolvadásai viszont nagy lökést adhatnak a szegmensnek.
  • A lineáris TV-ben érdekelt inkumbens szolgáltatók számára továbbra is az Amazon, a Facebook, a Netflix és a YouTube jelentik a fő kihívást. A Facebook és az Amazon a sportjogok terén különösen magy előrelépést mutatnak.

A kutatást ezen a linken lehet letölteni: https://www.groupm.com/news/new-groupm-publication-state-video-2018

 

Leave a reply

Your email address will not be published.