The world’s leader in media delivering unrivaled marketing advantage.

GroupM is the world’s largest media investment group with more than $108bn billings (RECMA, 2017). We’re responsible for one in three ads globally.

zoltan-barnoth-headshot

Barnóth Zoltán a GroupM Chief Digital Officere

Barnóth Zoltánt a GroupM nemzetközi vezetése Chief Digital Officerré nevezte ki. E pozícióban fő feladata a digitális és adattermékek és -szolgáltatások felügyelete, összefüggésben az [m]PLATFORM hazai indulásával.

Az [m]PLATFORM a GroupM fejlett technológiai megoldásait tömöríti, beleértve a rugalmas médiatervezési, adatelemzési és digitális szolgáltatásokat. A platform abban segíti a hirdetőket, hogy adatforrások százaiból meríthessenek insightokat a közönségük meghatározásához, és hatékonyan kommunikálhassanak velük minden médiacsatornán keresztül.

Zoltán 1999-ben kezdte pályafutását a PanMedia Western médiaügynökségnél, ahol 2002 végétől tervezési igazgatóként dolgozott. Később a Universal McCann-nél és az MEC-nél is tevékenykedett csoportvezetőként, illetve stratégiai igazgatóként. 2009-től az MEC Interaction ügyvezetőjeként a digitális cég üzleti és szakmai ügyeit irányította. Ezt követően Düsseldorfban, a német MEC-nél folytatta pályáját. Innen hazatérve digitális vezetőként az Mcsoport Magyarországnál – a GroupM hazai vállalatánál – állt munkába, ahol Chief Digital Officerként elsődleges feladata a közös kereskedés és új termékek, szolgáltatások fejlesztése. 2017 februárjától az [m]PLATFORM magyarországi vezetője.

Leave a reply

Your email address will not be published.