Biztonságban tudhatjuk a márkánkat?
A Maximize a márkabiztonság (brand safety) egyre fontosabbá váló témáját vette górcső alá írásában.
“Az elmúlt időszak egyik legnagyobb port kavart szakmai híre a YouTube hirdetésmegjelenítési gyakorlata körül kirobbant botrány volt. Miközben a digitális reklámozási megoldások kapcsán számos kérdőjel fogalmazódik meg, elsősorban a hirdetési csalások és a reklámok láthatósága kapcsán, a média világában pedig az álhír- és propagandaoldalak terjedése, valamint általában a terrorizmus terjedése okoz feszültséget, meglehetősen rosszul vette ki magát, hogy a YouTube szélsőséges szervezetek videói mellett jelenített meg egyes reklámanyagokat. A jelenség nem csupán a negatív márkakörnyezet miatt volt problémás, de az oldal elszámolási gyakorlata miatt is: ilyen módon ugyanis a hirdetők közvetve a szélsőségeseket is pénzelték” – olvasható a Maximize oldalán. A részletekért kattintson >>>