Wavemaker néven egyesül az MEC és a Maxus
A média, a tartalom és a technológia hármasára épül a Wavemaker, amely az MEC és a Maxus egyesülése nyomán 2018 januárjában kezdi meg a működését.
A cél – amelyre az angol név, a Wavemaker is utal – hullámokat vetni a piacon a média, a tartalom és a technológia kombinációja révén. Az MEC és a Maxus ügynökségi hálózatok egyesülésével létrejövő új márka a WPP és a GroupM örökségre építve kíván új minőséget létrehozni a piacon.
A Wavemaker világszerte 38 milliárd dolláros költést kezel, 8500 embert foglalkoztat, több mint 2900 digitális szakértővel, 750+ tartalmi szakemberrel, 400-nál több adatmágussal és több mint 200 platform/technológiai specialistával kezdi meg a működést 2018 januárjában 90 ország 139 irodájában.
A magyar piacon Gulyás János irányítja az új céget, míg Nagy Marcell, a Maxus jelenlegi ügyvezető igazgatója Business Unit Director pozícióban folytatja munkáját.
János immár több mint hét éve irányítja az MEC Magyar irodáját, korábban a Young & Rubicam és az Ipsos vezetője volt, valamint a kirowskinál (ma Isobar) is kulcsszerepet töltött be. Párizsban szerzett nemzetközi tapasztalatot a marketingkommunikáció területén. Irányítása alatt az MEC piacvezetővé vált a magyar piacon, mind a kezelt költések, mind a minőségi tényezők tekintetében. 2016-ban az MEC az év ügynöksége lett, míg János egyedüli ügynökségi vezetőként került a Marketing & Média listáján a top10-be.