A MediaComot választotta a Coca-Cola Magyarországon
14 év után, tenderen választott új helyi médiaügynökséget a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.
A közel három hónapos tendert a MediaCom nyerte, így 2018 januárjától az ügynökség támogatja a vállalat valamennyi márkája, köztük a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite, a Kinley, a Cappy, a NaturAqua, a Powerade és a Nestea kommunikációs stratégiáját, illetve felel a médiatervezésért és -vásárlásáért.
„Egyre gyorsuló ütemben változnak a fogyasztói igények és médiafogyasztási szokások, ehhez minden vezető márkának alkalmazkodnia kell, folyamatos innovációra van szükség,” mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője. „Fogyasztóink új elvárásaira a cukormentes termékváltozatok és a szénsavmentes üdítőitalok fejlesztésével reagálunk. Ám épp ugyanilyen fontos, hogy a megfelelő tartalmakat a megfelelő fogyasztók elé, a megfelelő csatornán juttassuk el – ehhez kerestünk stratégiai partnert.”
„A kereskedelmi kondíciók mellett kiemelt szempont volt, hogy a nyertes médiaügynökség megértse üzleti problémáinkat, stratégiai látásmóddal rendelkezzen, és a jövőbe mutató gondolkodással inspiráljon bennünket,” mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere. „Szeretném megköszönni a Starcom/Publicis One közel másfél évtizedes munkáját, együttműködésünk eredményeképpen erős márkákat építettünk, számos sikeres kampányt valósítottunk meg.”
A MediaCom globális, „The Content + Connections agency” pozícionálásának jegyében tartalmi elemekkel összekapcsolt kommunikációs rendszert épített a tenderen kiírt Coca-Cola márkák fizetett, saját és szerzett csatornáit bevonva, amelyben a digitális és az offline platformok helyét és szerepét a márka és az üzlet építésének szolgálatába állította. A stratégiák kialakítását az ügynökség digitális, illetve Insight és Business Science részlegei is aktívan támogatták.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Coca-Cola Magyarország az egyik legnagyobb, idén ismét high profile médiaügynökségként a MediaComot választotta stratégiai partneréül,” mondta Mező László, a MediaCom Magyarország ügyvezetője. „Huszadik éve dolgozunk a magyar piacon, láttuk, hogyan vált a médiaügynökségi munka egyre komplexebbé, egyre inkább stratégiai funkcióvá. Nagy örömmel állítjuk ezt a két évtizedes tapasztalatot a világ legismertebb üdítőital-márkái szolgálatába.”
A Coca-Cola Magyarország és a MediaCom együttműködése 2018. január 1-től határozatlan időre szól.