The world’s leader in media delivering unrivaled marketing advantage.

GroupM is the world’s largest media investment group with more than $108bn billings (RECMA, 2017). We’re responsible for one in three ads globally.

TYNY-2018

4,5 százalékkal nő a globális reklámköltés

A szokott módon júniusban frissítette globális reklámpiaci előrejelzését a GroupM. Eszerint 2018-ban 4,5 százalékkal nő a reklámköltés, 2019-ben pedig 3,9 százalékkal. A növekmény nettó 24 milliárd dollár lesz ebben az évben, és ennek 95%-át a digitális viszi el. Jövőre még nagyobb, 99%-os aránnyal számolunk.

A digitális reklámpiac 2017-ben 198 milliárd, 2018-ban 221 milliárd, 2019-ben pedig 243 milliárd dollárt tesz ki. A növekedés tavaly 15%-os volt e szegmensben, meghaladva a decemberben becsült 12%-ot. Idénre 12%-os, jövőre 10%-os bővüléssel számol a GroupM. A digitális szelet a globális reklámtortából 39%-ot hasít ki, szemben a korábban előrejelzett 36%-kal. Jövőre ez az arány már 42% lehet.

A globális reklámpiac növekedéséhez a legnagyobb mértékben az amerikai, a kínai, a brit, a japán, az indiai és a fülöp-szigeteki piacok járulnak hozzá.

További részletek >>>

Leave a reply

Your email address will not be published.