Magyarországra is megérkezett a Xaxis, a GroupM programmatic média és technológiai platformja
A GroupM Magyarországon is elindította a Xaxis-t, a világ legnagyobb programmatic média és technológiai platformját.
GroupM is the world’s largest media investment group with more than $108bn billings (RECMA, 2017). We’re responsible for one in three ads globally.
A GroupM Magyarországon is elindította a Xaxis-t, a világ legnagyobb programmatic média és technológiai platformját.
Ki jár előrébb az új technológiák befogadásában: a fogyasztók vagy a szakma? És mennyire látják reálisan a marketingesek a fogyasztók technológiaismeretét? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ a Maxus azon kutatása, amelyet a Digitálián mutatott be Nagy Marcell és Nehéz Viktória.
A GroupM Magyarországon is elindította egyedülálló, performance fókuszú programmatic platformját, a Light Reactiont, amely valós eredményeket garantál a márkák számára, összekapcsolva a saját médiát, adatot és technológiát.
2015 márciusától vált elérhetővé nálunk is a GroupM szolgáltatása.
A GroupM Barnóth Zoltánt nevezte ki magyarországi digitális vezetőnek. Korábban ez a pozíció nem létezett.