The world’s leader in media delivering unrivaled marketing advantage.

GroupM is the world’s largest media investment group with more than $108bn billings (RECMA, 2017). We’re responsible for one in three ads globally.

Xaxis

Xaxis_Logo_Pos_Vert_dark_blue

A Xaxis-ról így beszélünk: The Outcome Media Company. Mit jelent ez? Azt, hogy e márka alá tartozó termékeink, szolgáltatásaink az ügyfeleink marketingcéljai szempontjából lényeges eredmények, kimenetel elérését célozzák.

Az adat és a technológia biztonságosabbá, egyszerűbbé és könnyebbé teszik a fogyasztók számára a döntéshozatalt, ami ahhoz vezet, hogy a fogyasztók a korábbiaknál több döntést hoznak.

Kutatásunk szerint egy fogyasztó átlagosan napi 35 000 döntést hoz, így tehát pusztán a figyelméért versenyezni mára egyszerűen nem elég.

Mi úgy látjuk, hogy a márkáknak el kell mozdulniuk a figyelemgazdaságtól a döntésgazdaság felé, megértve, hogy az új iparági valutát a fogyasztói döntések jelentik.

Egy okos cég tehát segít a fogyasztóknak megszabadulni a hosszú és fáradtságos döntésektől, csökkenti a kockázataikat, egyszerűsíti az életüket és mérsékeli a költségeiket.

A programmatic média éppen erre termett, ám a hirdetők számos kihívással szembesülnek, legyen szó a hirdetési csalásról, a tapasztalat hiányáról, a technológiai költségekről, a bonyolult rendszerekről, a márkabiztonságról, a transzparenciáról vagy a verifikációról.

Éppen ezért a márkatulajdonosoknak olyan eredményorientált médiapartnerre van szükségük, amely biztonságos, egyszerű, hatékony és mérhető megoldásokkal támogatja a céljaikat.

A Xaxis – The Outcome Media Company pontosan ilyen partner.